/se/hem/donationer/

Donationer

Under årens lopp har antalet hjälpande händer kontinuerligt ökat. Vi vill varmt tacka alla som gett oss sitt stöd!

Med nedanstående blankett kan du göra en donation via nätet

Du som redan har allt; om du vill att dina vänner, istället för att köpa Dig olika saker, betalar in motsvarande summa till förmån för minnesarbetet, be dem då använda bankkontonummer
FI24 1745 3000 0027 27

Om du vill att dina vänner och närstående, i stället för att ihågkomma en bortgången närstående person med stora blomsterdekorationer, gör en donation till förmån för minnesarbetet, be dem då använda Alzheimer Centralförbundets bankkontonummer
FI24 1745 3000 0027 27

Insamlingstillståndets nummer: POL-2014-12536
Sidan uppdaterad 16.8.2016

ALZHEIMER CENTRALFÖRBUNDET
Pasilanraitio 9 B
00240 Helsinki, Finland

Telefon 09 6226 200 (mån-tor 10-14)
E-post toimisto(at)muistiliitto.fi

Alzheimer Centralförbundet rf är en patient- och anhörigorganisation som grundades 1988. Alzheimer Centralförbundet skall enligt stadgarna fungera som en folkhälso-, patient- och intressebevakningsorganisation för personer med minnessjukdom och deras anhöriga. Förbundets mål är att främja de allmänna förutsättningarna för livskvalitet och välmående i denna målgrupp.