/fi/tuki-ja-palvelut/muistiyhdistys-lahellasi/muistiyhdistykset/savonlinnan-seudun-muistiyhdistys-ry/etusivu/
Savonlinnan Seudun Muistiyhdistys ry
Keskussairaalantie 4
57120 SAVONLINNA
pj Aulikki Tikkanen 050 598 2411, Päiväpaikka Maria (015) 533 401
aulikki.tikkanen(at)muistiyhdistys.com

Liity jäseneksi!

Jäsenetuina jäsenkirje 4x/v, Muisti-lehti 4x/v (arvo 35€) sekä virkistystoimintaa, retkiä ja seminaareja jäsenhintaan. Jäseneksi voi liittyä näppärästi verkossa.

Jäsenyyshinnat: omais- ja ammattilaisjäsenyys 20€/v, kannattajajäsenyys 50€/v, yhteisöjäsenyys 150€/v ja kannattajayhteisöjäsenyys 1500€.

Savonlinnan Seudun Muistiyhdistys ry

Tietoa, tukea ja toimintaa!

Savonlinnan Seudun Muistiyhdistys ry on muistisairaiden ihmisten ja heidän läheistensä potilas- ja omaisjärjestö. Tämän lisäksi palvelemme kaikkia muistista ja aivoterveydestä kiinnostuneita. Kattojärjestömme on Muistiliitto ry. Muistiliiton jäsenyhdistykset muodostavat kattavan verkoston, joka palvelee muistisairaita ihmisiä ja heidän läheisiään sekä kaikkia muistista ja muistisairauksista kiinnostuneita.

Ottamalla meihin yhteyttä saat tietoa muistista, muistisairauksista sekä toiminnastamme paikallistasolla. Toiminta-alueemme muodostuu Itä-Savon sairaanhoitopiirin kunnista.

Tietoa toiminnastamme saat näiltä kotisivuiltamme sekä yhdistyksen Facebook-sivuilta.

Tulevia tapahtumia