/fi/tuki-ja-palvelut/muistiyhdistys-lahellasi/muistiyhdistykset/rauman-seudun-muistiyhdistys-ry/rauman-seudun-muistiyhdistys-ry/
Rauman Seudun Muistiyhdistys ry
c/o Puheenjohtaja Heli Savolainen
Suokarinkatu 17
26100 RAUMA
heli-savolainen(at)hotmail.com

Liity jäseneksi!

Jäsenetuina jäsenkirje 4x/v, Muisti-lehti 4x/v (arvo 35€) sekä virkistystoimintaa, retkiä ja seminaareja jäsenhintaan. Jäseneksi voi liittyä näppärästi verkossa.

Jäsenmaksu 15€/v, kannattajajäsenmaksu 27€/v.

Rauman Seudun Muistiyhdistys ry

Ajankohtaista Syksyllä 2017

Tervetuloa kaikkiin tapahtumiin!

Tarvitsemme mukaamme vapaaehtoisia muistikahvilan emännäksi/isännäksi. Olisitko sinä kiinnostunut? Ota yhteyttä Kristiinaan puh. 044 023 1021 tai skrisse(at)gmail.com.

Aiemmat tapahtumat:

Keväällä 2017

Tervetuloa kaikkiin tapahtumiin!

Aiemmin toteutuneet tapahtumat:

Syksyllä 2016

Hyvää  alkanutta syksyä kaikille yhdistyksemme jäsenille!

Olisitko sinä tai ystäväsi kiinnostunut vapaaehtoistyöstä? Yhdistyksemme toiminta perustuu kaikki vapaaehtoistyöhön. Etsimme vapaaehtoisia, jotka voisivat olla isäntänä tai emäntänä kahvilassa tai toimia muisti-kaverina. Vapaaehtoisena saat Muistiluotsin kautta koulutusta ja virkistystoimintaa. Lisätietoja antaa Muistiluotsista Marja Rahkonen 040 187 8070.

Muistikahvilan ohjelma

Kaikille avoin muistikahvila: tietoa, tukea ja yhdessäoloa Kontion leipomo-kahvilassa (Karjalankatu 3, Rauma). Tervetuloa 22.9.2016 klo 14-15.30! Muistikahvilan idea, Heli Savolainen,  Rauman Seudun Muistiyhdistyksestä.

Lisätiedot: 040-1878070, Omakustanteinen kahvi

Keväällä 2016