/fi/tuki-ja-palvelut/muistiyhdistys-lahellasi/muistiyhdistykset/raahen-seudun-muistiyhdistys/raahen-seudun-muistiyhdistys-ry/
Raahen seudun muistiyhdistys ry
Toimipaikka Rantakatu 7 E, 92130 RAAHE
Postiosoite Peltopolku 1, 92160 SALOINEN

raahenseudunmuistiyhdistys(at)muistiliitto.fi

Liity jäseneksi!

Jäsenetuina jäsenkirje, Muisti-lehti 4x/v (arvo 35€) sekä virkistystoimintaa, retkiä ja seminaareja jäsenhintaan.

Jäsenmaksut v. 2017: 13€/v

Jäseneksi voi liittyä verkossa, sähköpostitse tai soittamalla jäsenasiainhoitaja Anneli Tuikkalalle (p. 040 411 5061).

Raahen seudun Muistiyhdistys ry

Tervetuloa Raahen seudun muistiyhdistys ry:n kotisivuille!

Toimintaa muistisairautta sairastavien henkilöiden ja heidän omaistensa hyväksi sekä aivoterveyden edistämiseksi.

Yhdistyksen toiminnasta

Raahen seudun muistiyhdistys ry on perustettu 1997. Toiminta-alueenamme on Raahen kaupunki sekä Pyhäjoen ja Siikajoen kunnat, joiden alueella on 33 810 asukasta.

Yhdistyksen toimintaa ohjaa yhdistyksen hallitus, sihteerinä Eeva Tokola, puh.044 206 1245, sähköposti eeva.tokola(at)gmail.com. Hallituksen varapuheenjohtajana toimii Onerva Raivio puh. 040 5432 140, sähköposti onerva.raivio(at)gmail.com ja jäseniä ovat Liisa Kaijankoski, Merja Käiväräinen, Leena Penttilä, Leila Pakarinen ja Anneli Tuikkala, joka toimii myös jäsenrekisterin hoitajana.

Yhdistyksen toimintatilat sijaitsevat osoitteessa Rantakatu 7 E-rakennus, seminaarin alueella entisessä  tietotekun rakennuksessa, josta Raahen kaupunki vuokraa pientä korvausta vastaan tiloja yhdistysten käyttöön. Yhdistyksellä ei ole palkattua henkilöstöä, vaan kaikki toiminta pohjautuu vapaaehtoisuuteen.

Yhdistyksen vapaaehtoistoimijoita on paikalla varmimmin torstaisin klo 10-12: KAIKILLE AVOIN muistikahvila, johon kaikki ovat tervetulleita.

Raahen seudun muistiyhdistys ry:n toimintaa:

Ilmoitamme tapahtumista tarkemmin joka kuukauden alussa sanomalehti Raahelaisessa järjestöt-palstalla sekä kotisivuillamme.