/fi/tuki-ja-palvelut/muistiyhdistys-lahellasi/muistiyhdistykset/mikkelin-seudun-muisti-ry/virtapiiri/
Mikkelin seudun Muisti ry
Porrassalmenkatu 26
50100 MIKKELI
taru.vartiainen(at)esmuistiluotsi.fi

Tervetuloa mukaan!

Mikkelin seudun Muisti ry:n jäsenmaksu on varsinaiselta jäseneltä 20€/v ja perheen lisäjäseneltä 10€/v, kannattajajäseneltä 20 €/v, opiskelijajäseneltä ensimmäisen vuoden ajan 10€ ja seuraavilta 20€/v sekä yhteisöjäseniltä 50€/v.

Liity jo tänään täyttämällä lomake.

Mikkelin seudun Muisti ry

Virtapiiri

Omaishoitajien Virtapiiri-teatteriryhmä on perustettu Mikkelissä vuonna 2008. Ryhmä antaa omaishoitajille välineen tuoda kokemuksiaan ja ajatuksiaan julkisuuteen. Virtapiiri on jäsenilleen myös virkistävä henkireikä ja hyväksi osoittautunut vertaistuen muoto. Virtapiiriläiset lähestyvät omaishoitajien tapahtumien täyteistä todellisuutta satiirin ja kirpeän huumorin keinoin.

Mikkelin Virtapiiri keikkailee tilauksesta. Ryhmän harjoituksista ja esiintymisistä voi tiedustella Tuula Huotarilta, puh. 040 464 9490 tai Mikkelin seudun Muisti ry:stä.

Syksyn 2012 aikana aloittivat omaishoitajien Virtapiiri teatteriryhmät myös Savonlinnassa ja Pieksämäellä.

Virtapiiri on osa Mikkelin seudun Muisti ry:n, Pieksämäen Muisti ry:n, Savonlinnan Seudun Muistiyhdistys ry:n sekä Mikkelin seudun Omaishoitajat ja Läheiset ry:n ja Omaiset mielenterveystyön tukena Itä-Suomi ry:n yhteistyötä.

Teatteriryhmän harjoituksiin osallistuvien hoidettaville on tarvittaessa tarjolla maksuton sijaishoito harjoitusten ajaksi.

Katso Virtapiirin esitysten trailereita:

Omaishoitajien teatteriryhmä Virtapiiri voitti Vuoden sosiaaliteko -palkinnon vuonna 2013. Palkinnosta päätti Mikkelin seudun sosiaali- ja terveystoimen tuotantolautakunta.