/fi/tuki-ja-palvelut/muistiyhdistys-lahellasi/muistiyhdistykset/kouvolan-seudun-muistiyhdistys-ry/kymenlaakson-muistiluotsi/kouvola/
Kouvolan seudun Muisti ry
Hallituskatu 7 B
45100 KOUVOLA
toimisto(at)kouvolanseudunmuisti.fi

Liity jäseneksi!

Jäsenetuina jäsenkirje 4x/v, Muisti-lehti 4x/v (arvo 35€) sekä virkistystoimintaa, retkiä ja seminaareja jäsenhintaan.

Jäsenmaksut v. 2015: yksilöjäseniltä 20€/v ja kannattajajäsenilta 55€/v tai haluamasi summa.

Jäseneksi voi liittyä verkossa, sähköpostitse tai soittamalla (p. 040 523 9697).

Ryhmät muistisairautta sairastaville

Ryhmät muistisairautta sairastaville ja heidän läheisilleen

Ryhmiin ei tarvitse ilmoittautua, tervetuloa silloin kun sinulle sopii! Lisätietoja p. 040 523 9697

Ryhmät läheisille

Kaikille avoimet ryhmät

Tarkoitettu kaikille aivoterveydestään ja hyvinvoinnistaan kiinnostuneille. Ryhmiin ei tarvitse ilmoittautua, tervetuloa silloin, kun sinulle sopii! Lisätietoja p. 040 523 9697.

Muistiklubit ja muistikahvilat

Kaikille avoimet tilaisuudet. Alustus ja keskustelua aiheeseen liittyen. Tule silloin kun sinulle sopii!

Muistiklubit

Muistikahvilat yhteistyössä Eläkeliiton paikallisyhdistysten kanssa

Elokuvat ja muistikahvila syksyllä 2017

Studio 123, Kymenlaaksonkatu 1, 45700 Kuusankoski ja kahvit Kahvila Valkama

19.10. klo 13.00 Hampstead

Tositarinaan perustuva Hampstead on hurmaava, hauska ja elämänmyönteinen tarina siitä, miten rakkaus voi löytyä aivan odottamattomasta paikasta… ja missä iässä tahansa.

23.11. klo 13.00 Napapiirin sankarit 3

Kotimaisen komediasarjan kolmas osa. Ensin piti löytää digiboksi, sitten lapsi, ja nyt Jannen pitäisi löytää itsensä.

Näissä elokuvanäytöksissä muistiystävällisyys on huomioitu ja ne soveltuvat etenkin muistisairauteen sairastuneille ja läheisille. Elokuvan aikana musiikki ja äänet on vaimennettu pauhaavasta normaaliksi. Salissa on osa valaistuksesta päällä ja salissa voi halutessaan liikkua vapaasti. Saliin on esteetön pääsy. Muistiluotsityöntekijä on mukana näytöksessä.

Muistiystävällisen elokuvalipun hinta on 7 €, saattajalle maksuton sisäänpääsy.

Elokuvan jälkeen on Muistikahvila Kuusankoskitalon Kahvila Valkamassa. Siellä on mahdollisuus keskusteluun Muistiluotsityöntekijän kanssa. Elokuvalipulla kahvi ja pulla 2,90 €.

Avoin kaikille, tervetuloa!

Järjestää yhteistyössä Kymenlaakson Muistiluotsi, Studio123 ja Kahvila Valkama

Aivoterveysluennot ja muisti-infot

Kaikille avoimet tilaisuudet.