/fi/tuki-ja-palvelut/muistiyhdistys-lahellasi/muistiyhdistykset/kouvolan-seudun-muistiyhdistys-ry/kouvolan-seudun-muisti-ry/
Kouvolan seudun Muisti ry
Hallituskatu 7 B
45100 KOUVOLA
toimisto(at)kouvolanseudunmuisti.fi

Liity jäseneksi!

Jäsenetuina jäsenkirje 4x/v, Muisti-lehti 4x/v (arvo 35€) sekä virkistystoimintaa, retkiä ja seminaareja jäsenhintaan.

Jäsenmaksut v. 2015: yksilöjäseniltä 20€/v ja kannattajajäsenilta 55€/v tai haluamasi summa.

Jäseneksi voi liittyä verkossa, sähköpostitse tai soittamalla (p. 040 523 9697).

Kouvolan seudun Muisti ry

Tervetuloa Kouvolan seudun Muisti ry:n kotisivuille!

Toimintaa muistisairautta sairastavien henkilöiden ja heidän omaistensa hyväksi sekä aivoterveyden edistämiseksi

Yhdistyksen toiminnasta

Kouvolan seudun Muisti ry on perustettu vuonna 1990. Sen toiminta-alueena on Kouvola ja Iitti, joiden alueella on 93 907 asukasta.

Yhdistyksen jäsenmäärä on tällä hetkellä 299. Jäsenistö koostuu muistisairauteen sairastuneista, heidän omaisistaan sekä ammattihenkilöistä.

Yhdistyksen toimintaa ohjaa yhdistyksen hallitus, jonka puheenjohtajana toimii Tiina Köninki. Varsinaisina jäseninä Mustonen Tarja, Manninen Tiina, Palm Sari, Partanen Mari sekä Westman Leena. Varajäseninä Mäkelä Sirpa, Kärkkäinen Pirjo ja Niskanen Johanna.

Yhdistyksen toimintaa ohjaavat myös sen säännöt. Vuositasolla toimintaan voi tutustua vuoden 2015 vuosikertomuksesta sekä vuoden 2016 toimintasuunnitelmasta.

Kouvolan seudun Muisti ry:n toimintamuotoja ovat:

Memoera Trainer ajanvietettä päivään

Tule tutustumaan Memoera Trainer laitteeseen toimistolle
Aktiivinen muistin käyttö hidastaa tutkitusti muistisairauden etenemistä. Sopivan haastava ja mielekäs ajanviete tuottaa onnistumisen kokemuksia ja hyvää oloa. Memoera on hyväksi aivojen hyvinvoinnille ja toimintakyvylle. Sen tarkoituksena on tarjota mukavaa aktiivista tekemistä, joka lisää oman elämänhallinnan tuntua ja kykyä itsenäiseen toimintaan. Memoeran harjoitteet ja pelit soveltuvat käytettäviksi yksin tai yhdessä. Lisätietoja Tarja Levonen p. 040 523 9697.

Kokoustilan vuokraus

Yhdistys vuokraa kokoustilaa ulkopuolisille toimijoille osoitteesta Hallituskatu 7 B (4. krs). Tilaan mahtuu 20 henkilöä ja tilassa on AV-laitteet. Vuokrahinta 15€/tunti.

Kannatustuotteet

Adressi 10€

”Oikeus hyvään elämään” T-paitoja á 15,00€. Värivaihtoehtoja on kolme: musta, vihreä ja oranssi. Koot: M – XL miesten paidoissa ja S – XXL naisten paidoissa.

Oikeus hyvään elämään -paidat.jpg_1.jpg

MUISTA -kassi 8 €

Kassi on mustaa vahvaa markiisikangasta. Koko 37 cm x 41 cm, pohja 12 cm x 37 cm.

Muistakassi.JPG