/fi/tuki-ja-palvelut/muistiyhdistys-lahellasi/muistiyhdistykset/etela-karjalan-muisti-ry/tarkeaa-tietoa/
Etelä-Karjalan Muisti ry
Snellmaninkatu 10
53100 LAPPEENRANTA
toimisto(at)ekmuisti.fi

Liity jäseneksi!

Jäsenetuina jäsenkirje 4x/v, Muisti-lehti 4x/v (arvo 35€), virkistystoimintaa, retkiä ja koulutuksia jäsenhintaan sekä jäsenkortti jäsenetuineen.

Jäsenmaksut: henkilöjäsenmaksu 20€/v ja yhteisöjäsenmaksu 50€/v.

Jäseneksi voi liittyä verkossa, sähköpostitse (toimisto(at)ekmuisti.fi) tai soittamalla (p. 0400 456 088).

Etelä-Karjalan Muisti ry

Tärkeää tietoa

Olemme koonneet tänne tärkeää tietoa muistihäiriöihin ja -sairauksiin sekä niiden hoitoon liittyen. Mikäli mieltäsi vaivaa joku muistisairauksiin liittyvä ongelma tai tarvitset konkreettista apua mm. sosiaalietuuksiin tai muihin asioihin liittyen, voit ottaa rohkeasti yhteyttä myös yhdistyksen työntekijöihin!

Lisätiedot yhdistyksen kehittämispäällikkö puh. 040 587 2451