/fi/tuki-ja-palvelut/luettavaa-ja-tekemista/aivoterveydeksi/

Muistinvirkistyssovellus älypuhelimelle

Aivoterveydeksi!

>> myös ruotsiksi!

Helli muistiasi aktiivisuudella ja opi uutta aivoterveydestä. Muistiliiton Aivoterveydeksi! -muistinvirkistyssovellus kannustaa pitämään huolta muistin terveydestä - joka ikinen päivä. Aivoterveydeksi! on tarkoitettu kaikenikäisille aivojen hellimiseen. Sovellus toimii iOS-laitteissa, eli iPhonella (4, 4S, 5, 5S, 6, 6+), iPadilla (2, Air, Mini) ja iPodilla (Touch).

>> Ohjeet App Storen käyttöön ja sovelluksen lataamiseen

Aivoterveydeksi! sisältää aivoterveystietoa, aivoja aktivoivia pelejä sekä muistin hyvinvoinnista huolehtimiseen kannustavan muistikuntokalenterin. Se muistuttaa huolehtimaan aivojen hyvinvoinnista joka ikinen päivä. Sovelluksen kautta pääset myös lukemaan Muistiliiton blogia sekä löydät kätevästi taskukoossa lähimmän muistiyhdistyksesi, vertaistukea ja Facebook-sivuillemme. Nappaa aivoterveelliset vinkit ja tavat arkeesi, ja aivosi hyrräävät.

Lataa omasi App Storesta - ilmaiseksi! Ei lataus- tai käyttökustannuksia.

>> Kysy lisää!

Captcha-koodi

Napsauta kuvaa nähdäksesi toisen captcha koodin.

Aivoterveydeksi!

on Muistiliiton sovellus, jonka on toteuttanut Perry Mitchell, ja joka on kehitetty yhteistyössä Espoon ja Kauniaisten Muistiyhdistyksen kanssa. Kaikki sisältö muistisairauden riskitestiä lukuun ottamatta on Muistiliiton tuottamaa. Riskitesti on sovellettu Kivipellon ym. (2006) kehittämästä riskitestistä, joka auttaa kartoittamaan omaa riskiä sairastua etenevään muistisairauteen seuraavan 20 vuoden aikana.

Sivu päivitetty 3.11.2016