/fi/muistiliitto/tietoa-muistiliitosta/toiminta/kehittamistoiminta/

Muistiliiton kehittämistoiminta

Muistiliitto työskentelee kehittääkseen muistisairaiden ihmisten ja heidän läheistensä hoito- ja palvelujärjestelmän kokonaisuutta sekä tuottaa kehittämistyönsä tuloksina muistisairauksiin ja aivoterveyteen liittyvää tietoa, materiaalia sekä uudenlaisia toimintamuotoja ja -malleja.

Muistiliiton tärkeänä tehtävänä on myös koko järjestön kehittämistoiminnan vahvistaminen tukemalla yhdistystoiminnan kehittymistä, verkostoitumista ja järjestämällä koulutusta. Kehittämistyötä tehdään liiton ja yhdistysten yhteistyössä sekä julkisten ja yksityisten toimijoiden että muiden järjestöjen kanssa.

Muistiliiton toiminta ja kehittämishankkeet ovat valtakunnallisiin tarpeisiin suunniteltuja ja jäsenyhdistystemme toimintaedellytyksiä tukevia. Rahoituksesta vastaa sosiaali- ja terveysministeriö Veikkauksen tuotoilla.

Meneillään olevia hankkeita ja toimintakokonaisuuksia:

Ota yhteyttä:

Minna Teiska
kehittämispäällikkö
puh. 09 6226 2061, 044 727 7406
minna.teiska(at)muistiliitto.fi Kehittämishankkeet ja -projektit, kehittämis- ja koulutuskokonaisuudet (työharjoittelut ja opinnäytetyöt), Muistikonferenssi.

Sivu päivitetty 10.5.2017