/fi/muistiliitto/tietoa-muistiliitosta/toiminta/hankinnat/

Hankinnat

EU-kynnysarvon ylittävä hankinta:

Paino- ja jakelutoiminta, tilausjärjestelmä ja logistiikka

Muistiliitto etsii julkaisutoiminnan paino- ja jakelupalveluille, tilausjärjestelmälle sekä niistä huolehtivalle logistiikalle luotettavaa ja asiantuntevaa yhteistyökumppania.

Hankinta on EU-kynnysarvon ylittävä hankinta. Hankinnassa noudatetaan lakia julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista (1397/2016, hankintalaki). Hankinnan menettelytapana on rajoitettu hankintamenettely.

Hankinnan kohde

Hankinta koskee vuosien 2018-2020

1. Muisti-lehtien sekä Hoitotahtoni- ja Oikeusopas-esitteiden painamista ja jakelua
  2. sähköistä tilausjärjestelmää (tai vastaavaa)
  3. Muistiliiton materiaalikokonaisuuden varastointia ja siihen liittyvää muuta logistiikkaa.

Hankinnan sisällöt määritelty tarkemmin kilpailutusdokumenttien liitteessä 1 Osallistumishakemuspyyntö.

Lisätiedot osallistumishakemuspyynnössä ja sen liitteissä:

Hankintailmoitus ja tarjoukset

Hankintailmoitus on lähetetty Hilmaan 24.8.2017.

Mahdolliset osallistumishakemuspyyntöön liittyvät kysymykset tulee toimittaa sähköpostitse to 31.8.2017 klo 15.00 mennessä osoitteeseen kilpailutus(at)muistiliitto.fi. Kysymyksiin vastataan tällä sivulla kootusti ma 4.9.2017 klo 15.00 mennessä.

Mahdolliset tarjouspyyntöön liittyvät kysymykset tulee toimittaa sähköpostitse to 5.10.2017 klo 15.00 mennessä osoitteeseen kilpailutus(at)muistiliitto.fi. Kysymyksiin vastataan tällä sivulla kootusti ma 9.10.2017 klo 15.00 mennessä.

Valitettavasti emme vastaa puhelimitse esitettyihin tiedusteluihin.

Osallistumishakemusvaihe: kysymykset ja vastaukset

Määräaikaan mennessä kilpailutus(at)muistiliitto.fi -osoitteeseen saapuneet kysymykset sekä vastaukset kootaan alle:

Tarjouspyyntövaihe: kysymykset ja vastaukset

• Kysymys: Painomateriaalin määrityksissä on Muisti-jäsenlehden ja Oikeusoppaan sisuspaperiksi määritetty Novapress Silk. Kyseinen paperilaatu on ei sovellu arkkioffset-painamiseen. Voinen tarjota ominaisuuksiltaan vastaavaa paperia? Sopivan laadun määrittämistä varten pyytäisin vanhat painetut mallit tuotteista Muisti –jäsenlehti ja Oikeusopas.
    • Vastaus: Kyllä, tarjoaja voi esittää tarjouspyynnössä esitettyä materiaalia vastaavan, kyseisiin tuotteisiin soveltuvan materiaalin. Muistiliitto ei lähetä painettuja malleja materiaaleista.
  • Kysymys: Voiko liitteen 4B kohdassa esitettävät palveluprosessikuvaukset esittää erillisillä liitteillä vai onko ainoa hyväksyttävä tapa kirjoittaa ne harmaisiin soluihin?
    • Vastaus: Palveluprosessikuvaukset on esitettävä liitteellä 4B, eli kirjoittamalla ne harmaisiin soluihin.

Painomateriaalit

Painomateriaalit voi ladata tästä linkistä.

Sivu päivitetty 5.10.2017