/fi/alasivut/ajankohtaista/vuoden-muisti-kaveri-2014-valittu/

Uusimmat uutiset

Vuoden Muisti-KaVeRi on valittu

Muistiliiton hallitus on 5.9.2014 olleessa kokouksessaan myöntänyt hopeisen ansiomerkin Kaisa Lintulahdelle, Lapin Muistiyhdistyksestä.

Valinnan perusteena oli toiminnan laaja-alaisuus ja siihen sitoutuminen. Kaisa on toiminut aktiivisena Muisti-KaVeRina myös hoivayksiköissä, hänellä on aktiivinen ote oman kunnan muistiasioiden kehittämisessä. Lisäksi Kaisalla on ”oikeaa pohjoisen välittämistä” – alueellista toimintaa. Hopeinen ansiomerkki luovutetaan Muistiviikon jälkeen.

Vuoden Muisti-KaVeRi valittiin nyt toista kertaa.  Ansiomerkki myönnetään vuosittain tunnustuksena ansiokkaasta vapaaehtoistyöstä Muisti-KaVeRina toimimisesta.

Lisätietoja:

Mailis Heiskanen
projektikoordinaattori, Muistineuvo-hanke
puh. 09 6226 2018, 050 571 3551
mailis.heiskanen(at)muistiliitto.fi Muistineuvo- ja Vertaislinja-puhelinpalvelut, Vertaislinja-keskustelupalsta, Muisti-KaVeRi-toiminta.

Sivu päivitetty 16.3.2016