/fi/alasivut/ajankohtaista/uudenmaan-muistiluotsi-hakee-maaraaikaista-tyontekijaa/

Uusimmat uutiset

Uudenmaan Muistiluotsi hakee määräaikaista työntekijää

Uudenmaan Muistiluotsi hakee määräaikaista työntekijää Muistiluotsi-tiimiin Espoon toimipisteeseen 1.3.2017 alkaen.

Toimenkuvaan kuuluu toiminnan, tuen ja tiedon tarjoaminen muistisairaille ja heidän läheisilleen sekä muistisairaiden kanssa toimiville vapaaehtoisille.

Edellytämme valittavalta henkilöltä sopivaa koulutustaustaa sosiaali- tai terveydenhuollon alalta (AMK, YAMK tai vastaava) ja aitoa kiinnostusta ja intoa työskennellä muistisairaiden ja heidän omaistensa sekä vapaaehtoisten kanssa. Edellytämme hakijalta ryhmänohjaamiseen liittyviä taitoja, sosiokulttuurisen hoitotyön osaamista sekä erilaisten työmenetelmien hallintaa ja niiden hyödyntämistä muistisairaan asiakkaan ja hänen läheistensä voimaannuttamiseksi. Sujuva suomen ja ruotsin kielen taito, kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja hyvä tietotekniikan hallinta sekä kokemus projekti – ja muistityöstä sekä järjestö- ja vapaaehtoistyön tuntemus katsotaan eduksi. Työtehtävä on määräaikainen vuoden 2017 loppuun saakka.

Tarjoamme mielenkiintoisen kehittämistyön energisessä tiimissä.

Lisätiedot tehtävästä: www.uudenmaanmuistiluotsi.fi ja Sanna Suvisalmi p. 040 735 1818 tai sanna.suvisalmi(at)espoonmuisti.fi.

Hakemukset palkkatoivomuksineen perjantaihin 20.1.2017 klo: 15.00 mennessä sähköpostitse: sanna.suvisalmi(at)espoonmuisti.fi

Sivu päivitetty 10.1.2017