/fi/alasivut/ajankohtaista/terve-sos-palkinto-oulun-seudun-muistiyhdistykselle/

Uusimmat uutiset

TERVE-SOS-palkinto Oulun Seudun Muistiyhdistykselle

Oulun Seudun Muistiyhdistyksen kehittämä Muistoista Musiikiksi -toimintamalli on saanut valtakunnallisen TERVE-SOS-palkinnon. Lisäksi palkittiin Nuorten hyvinvointikertomus. Palkinnon saajat päätti Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen arviointiraadin esityksestä THL:n järjestelmät-osaston osastopäällikkö.

Vuoden 2015 TERVE-SOS-palkinto on tunnustus Ihminen ensin: Tavoitteena toimivat ja kesätävät sosiaali- ja terveyspalvelut -teemaan sopivalle, sosiaali- ja terveysalan tutkimus-, kehittämis- tai kokeiluhankkeen tuloksena syntyneelle innovatiiviselle tai poikkeuksellisen onnistuneelle ratkaisulle.

Palkinnosta kisaili myös Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistyksen Lahjoita lukuhetki -malli. Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistyksen Kylille kulttuuria -toimintamalli voitti viime vuonna TERVE-SOS-yleisöäänestyksen.

Muistiliitto onnittelee!

Sivu päivitetty 7.5.2015