/fi/alasivut/ajankohtaista/professori-hilkka-soininen-liittovaltuuston-puheenjohtajaksi/

Uusimmat uutiset

Professori Hilkka Soininen liittovaltuuston puheenjohtajaksi

Muistiliiton syysliittovaltuusto kokoontui lauantaina 25.11.2017 Helsingissä. Kokouksen asialistalla oli muun muassa liittovaltuuston puheenjohtajan sekä hallituksen varapuheenjohtajan ja kahden jäsenen valinta.

Muistiliiton luottamusjohto 2018

Liittovaltuuston puheenjohtajana toimii vuonna 2018 professori, LT, FT, johtaja Hilkka Soininen (neurologian laitos, Itä-Suomen yliopisto). Liittovaltuuston varapuheenjohtajana jatkaa europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen. Muistiliitto kiittää väistyvää liittovaltuuston puheenjohtajaa Pirkko Lahtea kuluneesta kolmesta vuodesta.

Hallituksen jäsenistöön liittyi Maarit Kainulainen Kainuun Muistiyhdistyksestä sekä Jenni Kulmala Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistyksestä.

Muistiliiton hallitus 2018

Puheenjohtajisto ja hallituksen jäsenet

Lisäksi hallituksen työn tukena jatkaa asiantuntijajäsenet geriatri, ylilääkäri Harriet Finne-Soveri sekä kokemusasiantuntija Jouni Rasi.

Muistiliitto kiittää hallitustyöskentelyn jättäviä jäseniä, Merja Riikosta ja Aila Tartia-Jalosta.

Liittovaltuusto vahvisti myös Muistiliiton 2018 toimintasuunnitelman ja talousarvion. Lisäksi valtuustofoorumi kävi vilkasta keskustelua ajankohtaisista aiheista, kuten palliatiivista ja saattohoidosta, eutanasiasta sekä vanhustyöntekijöiden taustan selvittämisestä.

Kuva Muistiliiton liittovaltuuston kokouksesta 25.11.2017. Eturivissä toiminnanjohtaja Eila Okkonen, liittovaltuuston varapuheenjohtaja Sirpa Pietikäinen, liittovaltuustoa viimeisen kerran luotsannut Pirkko Lahti sekä puheenjohtaja Merja Mäkisalo-Ropponen.

Lisätietoja:

Eila Okkonen
puh. 09 6226 2010, 040 455 1329
eila.okkonen(at)muistiliitto.fi Muistiliiton kehittäminen, toiminta ja hallinto sekä yhteiskuntasuhteet. Muisti-lehden päätoimittaja.

Anna Tamminen
järjestöjohtaja
puh. 09 6226 2011, 040 455 1330
anna.tamminen(at)muistiliitto.fi Järjestö- ja aluetyön kehittäminen ja johtaminen, jäsenpalvelujen kehittäminen.

Sivu päivitetty 28.11.2017