/fi/alasivut/ajankohtaista/oletko-kiinnostunut-muistikuntoutuksesta/

Uusimmat uutiset

Oletko kiinnostunut muistikuntoutuksesta?

Miina Sillanpään Säätiö kehittää muistisairauksien varhaisvaiheen kuntoutusta. Kuntoutuksessa muistisairaat henkilöt ja läheiset osallistuvat yhdessä musiikki- tai puheterapeutin ohjaamaan ryhmään kuusi kertaa kahden kuukauden aikana.Ryhmissä annetaan tietoa muistista sekä terveyden ja hyvinvoinnin edistämisestä. Lisäksi osallistujat ohjataan käyttämään kuntouttavia ohjelmia kotona kuvapuhelimen avulla. Kuntoutuksen vaikuttavuudesta tehdään tutkimus.

Jos olet yli 65-vuotias äskettäin muistisairausdiagnoosin saanut, asut läheisen kanssa ja toimintakykysi puolesta voit osallistua ryhmätapaamisiin, saatat soveltua tähän muistikuntoutukseen ja tutkimukseen.

Kuntoutukseen ja tutkimukseen osallistuminen on maksutonta. Ryhmiä järjestetään Helsingissä ja Kirkkonummella.

Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä:

Sivu päivitetty 18.10.2013