/fi/alasivut/ajankohtaista/muistiliitto-yhteistyohon-milttonin-kanssa/

Uusimmat uutiset

Muistiliitto yhteistyöhön Milttonin kanssa

Muistiliitto on kilpailuttanut viestintäpalvelunsa. Määräaikaan mennessä saatiin hankinnasta 12 tarjousta, joista yhdeksän täytti tarjouspyynnön vaatimukset. Tarjouskilvan voitti Miltton Oy, jonka Muistiliiton hallitus on hyväksynyt liiton kolmivuotiseksi viestintäkumppaniksi.

–Odotamme innolla yhteistyötä. Jatkamme yhdessä Milttonin kanssa Muistiliiton brändin vahvistamista sekä kiitetyn materiaalikokonaisuutemme kehittämistä, kertoo Muistiliiton toiminnanjohtaja Eila Okkonen.

– On hienoa päästä mukaan rakentamaan muistiystävällistä yhteiskuntaa. Muistiliitto tekee äärimmäisen tärkeää työtä, jossa keskiössä ovat nimenomaan muistisairaat sekä heidän omaisensa. Uskomme Milttonin monipuolisen osaamisen tukevan liiton vahvaa vaikuttamistyötä. Viestinnän keinoin voimme olla yhdessä edistämässä myös aivoterveyttä tulevaisuudessa, Milttonin planner Anna-Maria Balk iloitsee.

Lisätietoja Muistiliiton viestinnästä:

Heidi Härmä
viestintäkoordinaattori, Muisti-lehden toimitussihteeri
puh. 09 6226 2015, 044 727 8715
heidi.harma(at)muistiliitto.fi Materiaalituotanto, verkkoviestintä ja sosiaalinen media, järjestön sisäinen viestintä, mediayhteistyö.

Sivu päivitetty 20.6.2016