/fi/alasivut/ajankohtaista/muistiliitossa-uusia-tyontekijoita/

Uusimmat uutiset

Muistiliitossa uusia työntekijöitä

Muistiliittoon on valittu kolme uutta työntekijää.

Iloa ja voimaa -vapaahehtoishankkeen projektikoordinaattoriksi on valittu VtM Marjut Karlsson ja projektisuunnittelijaksi TtM Kaisa Kauhanen. Karlsson on aiemmin työskennellyt Muistiliitossa muun muassa työikäistoiminnan asiantuntijana. Kaisa Kauhasella on puolestaan vahva kokemus vapaaehtoistoiminnan kehittämisestä HelsinkiMissiossa. Iloa ja voimaa -hanke on nelivuotinen ja jatkuu aina vuoteen 2020 saakka.

Muistisairauden monet kasvot -kampanjan viestintäsuunnittelijana on aloittanut YTM Minna Hietakangas. Hietakankaalla on pitkä kokemus journalistisesta työstä. Vuoden kestävä viestintäkampanja julkistetaan syksyllä 2017.

Lisätietoja:

Eila Okkonen
puh. 09 6226 2010, 040 455 1329
eila.okkonen(at)muistiliitto.fi Muistiliiton kehittäminen, toiminta ja hallinto sekä yhteiskuntasuhteet. Muisti-lehden päätoimittaja.

Minna Teiska
kehittämispäällikkö
puh. 09 6226 2061, 044 727 7406
minna.teiska(at)muistiliitto.fi Kehittämishankkeet ja -projektit, kehittämis- ja koulutuskokonaisuudet (työharjoittelut ja opinnäytetyöt), Muistikonferenssi.

Sivu päivitetty 12.5.2017