/fi/alasivut/ajankohtaista/kaksi-muistiyhdistysta-terve-sos-finaalissa/

Uusimmat uutiset

Kaksi muistiyhdistystä TERVE-SOS-finaalissa

TERVE-SOS-palkinto jaetaan tunnustuksena sosiaali- ja terveysalan tutkimus-, kehittämis- tai kokeiluhankkeen tuloksena syntyneelle innovatiiviselle tai poikkeuksellisen onnistuneelle ratkaisulle. Palkintofinalistit on valittu, ja kahdeksasta ehdokkaasta kaksi on Muistiliiton jäsenyhdistyksistä:

Palkintoja jaetaan TERVE-SOS-tapahtumassa Jyväskylässä 7.5. kaksin kappalein. Varsinaisen palkinnon saajan päättää Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) arviointiraadin esityksestä THL:n Järjestelmät-osaston osastopäällikkö Markku Pekurinen. Yleisöäänestyksen voittajaksi nousee toimintamalli, joka on saanut eniten ”peukkuja” Innokylässä.

Äänestä suosikkisi voittoon

Voit äänestää suosikkiasi klikkaamalla itsesi Innokylään ja toimintamallin sivulle (linkit yllä) ja painamalla oikeasta yläkulmasta löytyvää peukutusnappia. Yleisöäänestys on 13.4.-6.5.

Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys oli palkintopallilla myös viime vuonna Kylille kulttuuria -mallillaan. Nostetaanhan jälleen muistiyhdistys voittoon!

Lisätietoja:

Sivu päivitetty 14.4.2015