/fi/alasivut/ajankohtaista/helsingin-alzheimer-yhdistys-hakee-muistiluotsiin-muistiohjaajaa/

Uusimmat uutiset

Helsingin Alzheimer-yhdistys hakee Muistiluotsiin muistiohjaajaa

Helsingin Alzheimer-yhdistys ry on mukana maanlaajuisessa Muistiluotsi-verkostossa. Muistiluotsit ovat Muistiliiton jäsenyhdistysten ylläpitämiä maakunnallisia asiantuntija- ja tukikeskuksia, jotka tarjoavat apua ja tukea muistisairaille ja heidän läheisilleen.

Helsingin Alzheimer-yhdistys etsii Muistiluotsiin liikunta- ja muistiryhmiä vetämään liikunnallista muistiohjaajaa. Tehtäviin kuuluu ryhmien suunnittelu ja ohjaaminen sekä asiakashankinta. Yhteydenpito omaisiin ja läheisiin sekä yhteistyö eri sidosryhmien kanssa on tärkeällä sijalla.

Hakijalta toivotaan sopivaa koulutustaustaa sosiaali- ja terveydenhuollon alalta (AMK, YAMK tai vastaava) ja aitoa kiinnostusta ja intoa työskennellä muistisairaiden ja heidän läheistensä sekä vapaaehtoisten kanssa. Haettava henkilö osaa vetää ryhmiä – niin liikuntaryhmiä, muistitreeniryhmiä kuin omaisten ryhmiä ja käyttää erilaisia työmenetelmiä. Sinulla on kokemusta muistisairauksista, itsenäinen ja oma-aloitteinen työote sekä hallitset tietotekniikan. Tehtävä on uusi.

Lisätietoja

Lisätietoja antaa toiminnanjohtaja Teija Mikkilä torstaina 2.3. klo 10–11 tai tiistaina 7.3. klo 13–14 p. 040-589 2776 tai teija.mikkila(at)alzhki.fi.

Hakemukset

Lähetä hakemuksesi, palkkatoivomuksesi ja CV viimeistään 12.3. osoitteeseen toimisto(at)alzhki.fi.

Sivu päivitetty 27.2.2017