/fi/alasivut/ajankohtaista/aivoterveydeksi-nyt-myos-ruotsiksi/

Uusimmat uutiset

Aivoterveydeksi! nyt myös ruotsiksi

Maaliskuussa lanseerattu Aivoterveydeksi!-muistinvirkistyssovellus on saatavilla nyt myös ruotsiksi nimellä Hjärnhälsosam! Kyseessä on Suomen ensimmäinen aivoterveyssovellus, joka hellii kaikenikäisiä ja nyt myös ruotsinkielisiä aivoja. Suosittua sovellusta on ladattu jo yli 5000 kertaa.

Aivoterveydeksi!-sovelluksessa on parhaat vinkit aivoterveelliseen arkeen kätevästi taskukoossa. Se sisältää aivoterveystietoa, aivoja aktivoivia pelejä sekä muistin hyvinvoinnista huolehtimiseen kannustavan muistikuntokalenterin. Sovellus kertoo myös muistin toiminnasta ja muistisairauksien ennaltaehkäisystä sekä tukee pienentämään sairastumisriskiä aivoterveellisin valinnoin.

Aivoterveydeksi!-sovellus on saatavilla iOS-laitteille. Se on Muistiliiton, Espoon ja Kauniaisten Muistiyhdistyksen sekä web-kehittäjä Perry Mitchellin kanssa yhteistyössä suunnittelema ja toteuttama.

Jos olet aiemmin ladannut Aivoterveydeksi!-sovelluksen, toimii ruotsinkielinen sovellus automaattisesti, kun laitteen toimintakieleksi valitaan ruotsi.

Lisätietoja:

Heidi Härmä
viestintäkoordinaattori, Muisti-lehden toimitussihteeri
puh. 09 6226 2015, 044 727 8715
heidi.harma(at)muistiliitto.fi Materiaalituotanto, verkkoviestintä ja sosiaalinen media, järjestön sisäinen viestintä, mediayhteistyö.

Sivu päivitetty 8.12.2015