/fi/alasivut/ajankohtaista/aivosuunnistus-keski-suomi-palkintofinaalissa/

Uusimmat uutiset

Aivosuunnistus Keski-Suomi -palkintofinaalissa

Jämsän Muistiyhdistyksen kehittämä, aivoterveyttä edistävä aivosuunnistus on ehdolla Keski-Suomi -palkinnon saajaksi.

Aivosuunnistus sopii kerhojen, koulujen, yhdistysten ja työpaikkojen käyttöön, aktivoi sosiaalisesti ja tarjoaa tiivistä tietoa, haasteita ja oivalluksia hauskalla tavallan. Ensimmäisen kerran aivosuunnistusta harrastettiin Jukolan Viestissä vuonna 2013, ja sittemmin laji on saanut kansainvälistäkin huomiota.

Vuoden 2015 Keski-Suomi –palkinto myönnetään kuntoilua, liikkumista ja terveitä elämäntapoja edistävästä toiminnasta. Keski-Suomi -palkinnon perusteet on määritelty näin:

Esiraati on valinnut 16 ehdotuksen joukosta neljä finalistia, ja tästä joukosta voittajan valitsee Olympiakomitean alaisen Huippu-urheiluyksikön johtaja Mika Kojonkoski. Palkinto myönnetään Keski-Suomen päivänä 18.4.2015.

Lisätietoja:

Sivu päivitetty 17.4.2015